Připojte se k posádce
Zajímá vás práce na lodi? Přidejte se k našemu týmu i vy!
Aktuálně hledáme kolegy na tyto pozice:
Kuchař
Hledáme profesionála s láskou ke kulinářskému řemeslu pro cateringový provoz Botelu Marina. Budete připravovat rozmanité produkty podle jedinečných a originálních receptur.
Typ úlohy: Plný úvazek
Nástup: dle domluvy
Délka pracovního poměru: 1 rok
Náplň práce:
– příprava a úprava pokrmů z české i mezinárodní kuchyně
– dodržování předepsaných receptur a pracovních postupů
– dohled nad kvalitou a čerstvostí použitých surovin
– dodržování časového harmonogramu výroby
– spolupráce s ostatními pracovníky
Požadujeme:
– předchozí zkušenost v oboru
– samostatnost
– profesionální přístup k práci a svěřenému pracovnímu zadání
– ochotu spolupracovat a vzdělávat se v rámci inovací v oblasti výrobních procesů gastronomie
– schopnost pracovat s vysokým pracovním i časovým nasazením
– pokoru, poctivost, kolektivnost a vstřícnost
Nabízíme:
– motivační platové ohodnocení
– moderní pracovní prostředí s přátelským kolektivem
– nevšední a rozmanitou pracovní náplň
– zázemí silné a dynamické společnosti
– zaměstnanecké slevy
– MultiSport karta
– možnost pracovního postupu
– bonusové ohodnocení v případě dlouhodobého plnění výrobního plánu
EVENT SALES MANAGER
Do našeho týmu hledáme parťáka pro eventové prostory Botelu Marina. Práce pro aktivního sales manažera se zkušeností z gastro & eventového provozu. Prodeji a realizace velkých B2B eventů, mezinárodních kongresů a konferencí & svateb.
Typ úlohy: Plný úvazek
Nástup: dle domluvy
Délka pracovního poměru: 1 rok
Náplň práce:
– zpracovávání příchozích poptávek
– aktivní akvizice nových klientů a vyhledávání obchodních příležitostí pro pronájem eventových prostor
– vyhotovování nabídek a kalkulací pro klienty
– vyhotovování nabídek a kalkulací pro klienty
– vedení prohlídek a obchodních schůzek
– aktivní vyhledávání možností pro up-selling a cross-selling
– uzavírání smluv
– plánování akcí a příprava přehledů akcí pro provozní úsek
– participace v provozu některých akcí
– precizní práce s CRM systémem
– pravidelný reporting svých činnost
Požadujeme:
– reprezentativní vzhled a příjemné, energické vystupování
– spolehlivost
– proaktivnost
– relevantní zkušenosti z F&B provozu a prodeje F&B služeb podmínkou
– předchozí zkušenosti s vedením týmu výhodou
– skvělé komunikační dovednosti
– pro-klientsky orientovaná osobnost
– schopnost rychlé adaptace na změny
– pečlivost a orientace na detail
– cit pro estetičnost
– český jazyk na úrovni rodilého mluvčího
– anglický jazyk na pokročilé úrovni slovem i písmem
Nabízíme:
– zodpovědnou, samostatnou a zajímavou práci
– motivující platové ohodnocení (základ + bonusy dle úspěšnosti podniku)
– přátelský mladý kolektiv
– práci v nových moderních prostorech
– MultiSport karta
ČÍŠNÍK/SERVÍRKA PRO CATERINGOVÉ AKCE
Typ úlohy: Brigáda
Nástup: dle domluvy
Délka pracovního poměru: 1 rok
Hledáme šikovného čísníka / servírku, který/á by podpořil/a náš tým a společně s námi poskytoval skvělé služby našim klientům. Jsme přátelští profesionálové, umíme se smát ale i máknout, když je potřeba.
Náplň práce:
– příprava cateringových a nápojových stanic (od malých coffee breaků až po velké tematické rauty)
– průběžný úklid a doplňování stanic
– welcome drink
– obsluha a debaras
– úklid po akci
– cokoliv dalšího je na akci potřeba
Požadujeme:
– reprezentativní vzhled
– češtinu, základy angličtiny
– úsměv na tváři
– fyzickou zdatnost
Pokud něco neumíte anebo nemáte ještě moc zkušeností, nevadí, naučíme vás. Důležitá je chuť pracovat a učit se.
Nabízíme:
– práci v různé dny a časy dle vašich možností. Akce bývají ráno, přes den, večer, v pracovní dny i víkendy.